Model pentru Mine


Buna fetelor. Am terminat cu serviciul pe ziua de astazi, am ajuns acasa, am mai facut cate ceva prin casa desi fetita mea ma tot cheama sa ma joc cu ea, sa-i desfac toate castelele si castelasele pentru barbie, a mai insirat si cateva papusi pe jos... nici nu mai am pe unde sa calc in camera ei, dar sa trecem la altele... si anume la tot ce ma inspira pe mine in materie de beauty. Cred ca toata lumea o stie pe Blair, unul din personajele din mult - prea mediatizatul serial Gossip girl. O consider una din cele mai frumoase femei pe care am vazut-o vreodata, o frumusete care nu epateaza neaparat in sensul ca nu e o diva sexy cum e Beyonce de exemplu (desi nu cred ca e bine s-o compar cu ea), e o frumusete ce vine din interior sau nu stiu cum sa ma exprim, cred ca totul la ea e foarte bine asezat, bine gandit, si mai ales ca din cate am inteles mama ei este stilist (sper sa nu vorbesc prostii), fiecare bijuterie, machiajul, felul in care isi aranjeaza parul... totul imi place la ea. 

Blair Cornelia Waldorf

Nu stiu cum este ea in realitatea dar ceva imi spune ca se aseamana foarte bine cu personajul pe care il interpreteaza, de fapt rautatea asta a ei imi place foarte tare, faptul ca nu joaca rolul de "pisica blanda", e o fata pe gustul meu, adica sarcatistica, directa, un pic rautacioasa (sau mai mult, uneori e diabolica) si un pic fitoasa dar mai ales directa. Mie nu prea imi plac fetele bune care isi aleg foarte bine cuvintele ca sa nu supere pe cineva ca nu cumva sa nu-si faca dusmani sau fetele mai " diplomate " sa zicem... Dar rautatea asta sa fie una in limitele bunului simt, Blair nu cade in extrema cealalta cum s-ar zice, ati vazut "musca" foarte discret, chiar jigneste uneori dar nu in termeni urati, are un limbaj de lady, in definitiv si la urma urmei asta si este... Blair e chiar pe gustul meu si caut mereu fotografii cu ea pentru ca mi se pare ca nu exista alta care sa stie sa se imbrace mai bine ca ea. Va las cu o fotografie pe care am gasit-o si care mi se pare foarte reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu